helmi exwostorian

Biarkan Hati Berkata-Kata...Menjadi Pendeta Menutur Kalam Cinta...Walaupun Pedih Untuk Berbicara...Takkan Sirna Al-Haq Walau Terkesima Seribu Bahasa...

Bayi-Bayi "Raksasa" Gulf Syndrom


Sumber foto : http://www.xs4all.nl/~stgvisie/VISIE/extremedeformities.html

Inilah bayi-bayi Gulf Syndrom yang lahir hasil kekejaman dan kerakusan Amerika Syarikat ke atas mangsa perang Iraq ketika Perang Teluk Persia Pertama (Gulf War) pada 1990-1991, tidak terkecuali para tentera British dan soldadu Amerika Syarikat yang terlibat dalam perang ini akibat penggunaan senjata bom dan peluru DU (Depleted Uranium) turut menerima kesannya, yang mana sekiranya seseorang tidak kira lelaki atau wanita terhidu DU, maka mereka akan melahirkan generasi bayi yang tidak sempurna tubuh badan dan tidak menampakkan rupa paras seorang manusia. Namun, perkara yang paling keji dan paling memalukan dalam perang perebutan telaga minyak ini adalah penglibatan Arab Saudi dan Mesir , 2 buah negara umat Islam sendiri yang bersekongkol dengan pihak Amerika untuk membunuh umat Islam yang lain tanpa sebarang perikemanusiaan dan rasa takutkan pembalasan Tuhan.



























1 comments:

Waalaikumussalam warahmatullah...
Terima kasih kerana sudi melawat blog yang kerdil ini. 2 bulan berkecimpung dlm alam maya, sesungguhnya sy masih bertatih dengan langkah yg masih blm sempurna...terima kasih juga atas tips2 yg saudara berikan..satu bonus istimewa bg saya..
Juga terima kasih atas peringatan yg dilukiskan saudara di atas ini, semoga kita semua beroleh manfaat dan redha tuhan..ilmu yg sedikit itu jika direnung, diambil iktibar dan diamalkan insya allah lebih besar kebaikannya drpd ilmu setinggi gunung, namun diamalkan jauh sekali. na'uzubillahi min dzalik...semoga kita tergolong dlm golongan yg senantiasa mencambahkan benih2 ilmu tuhan di muka bumi, insya allah..baarakallahu fik..